مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:402023-11-28اقتصادي

حدنگاری اراضی در جنوب کرمان آغاز شد 


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به افزایش ارزش اقتصادی املاک و فراهم شدن امکان اخذ تسهیلات بانکی در نتیجه صدور اسناد مالکیت، حدنگاری اراضی شهرستان های جنوبی استان را عامل مؤثری در توسعه این مناطق دانست.

- ایسنا/کرمان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به افزایش ارزش اقتصادی املاک و فراهم شدن امکان اخذ تسهیلات بانکی در نتیجه صدور اسناد مالکیت، حدنگاری اراضی شهرستان های جنوبی استان را عامل مؤثری در توسعه این مناطق دانست.

سیدمهدی هاشمی شامگاه ششم آذرماه در مراسم آغاز به کار قرارگاه جهادی حدنگاری شهید سلیمانی در شهرستان رودبار جنوب اظهار کرد: هویت بخشی و صدور اسناد مالکیت حدنگار برای متر به متر اراضی کشور، مطالبه محوری رهبر انقلاب است که از مزایای پرشماری برخوردار است.

وی ادامه داد: در جریان سفر رییس دستگاه قضا به استان کرمان و بازدید معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک از شهرستان های جنوبی، مقرر شد جهت رفع عقب ماندگی سنواتی در حوزه صدور اسناد مالکیت اراضی این مناطق، قرارگاه جهادی حدنگاری با تکیه بر ظرفیت ادارات ثبت اسناد شهرستان های سراسر استان و نیز سایر دستگاه های اجرایی تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدنگاری اراضی در جنوب کرمان آغاز شد 

حدنگاری اراضی در جنوب کرمان آغاز شد